Często zadawane pytania

Jak działa naszparking.pl?
Właściciel miejsca postojowego wystawia ofertę, kiedy chce je udostępnić. Użytkownicy przeglądają wolne oferty i rezerwują je. Wysyłane są automatyczne powiadomienia mailowe.
Kto może korzystać z naszparking.pl?
Każdy kto ma wykupione bądź wynajęte miejsce i pilot do garażu parkingu. Jeśli parking jest podzielony, możemy korzystać tylko z tej części, do której mamy dostęp.
Jak mogę uzyskać kod aktywacyjny po zarejestrowaniu się na naszparking.pl?
Należy przesłać skan części kartki z czynszem, zawierający tylko adres mieszkania i numer boxa parkingowego na adres info@naszparking.pl . Ważne, by skan nie zawierał innych danych wrażliwych tj. danych osobowych albo naliczeń czynszowych. W odpowiedzi wyślemy Ci kod aktywacyjny, jest on jednorazowy i jego wpisanie jest wymagane tylko na początku korzystania z platformy.
Jak mogę aktywować ponownie konto, gdy wcześniej je dezaktywowałem?
Należy napisać na info@naszparking.pl z adresu, który był podany przy tworzeniu konta, z prośbą o aktywacje.
Czy mogę podpiąć pod konto na naszparking.pl dwa miejsca postojowe?
Obecnie nie jest wspierana taka funkcjonalność. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno miejsce postojowe i musi to być miejsce, które nie można zablokować innym pojazdem.
Jak mogę skontaktować się z wynajmującym miejsce lub właścicielem miejsca?
W razie nieporozumień można kontaktować się między sobą mailowo. Wypożyczający widzi adres mailowy właściciela. Właściciel również widzi adres mailowy wypożyczającego. Właściciel widzi również informacje, z którego mieszkania ktoś zarezerwował jego miejsce, dlatego w razie niechcianych sytuacji może on zadzwonić domofonem pod dane mieszkanie. Żeby uniknąć kolizji, minimalny czas między rezerwacjami wynosi 1h.
Jaka jest najwcześniejsza godzina, od której mogę wystawić ofertę?
Oferty można wystawiać tylko z pełnymi godzinami. Najwcześniejszy start oferty to najbliższa pełna godzina.
Zarezerwowałem miejsce postojowe, kiedy dowiem się jaki ma numer?
Numer miejsca postojowego pojawi się, gdy klikniesz Rezerwuj. Zostaniesz poinformowany o numerze również w mailu.
Jak liczy się ParkoGodziny?
Na start każdy otrzymuje 48 ParkoGodzin. Właściciel za każdą wykorzystaną przez kogoś godzinę parkowania otrzymuje 1 ParkoGodzinę (naliczana po skończonej rezerwacji). Wypożyczający za każdą wykorzystaną godzinę parkowania płaci 1 ParkoGodzinę (pobierana w momencie rezerwacji). Właściciel otrzymuje również 50% ParkoGodzin (czas rezerwacji w godzinach podzielony przez 2, zaokrąglony w dół) gdy oferta wygaśnie i nie zostanie przez nikogo zarezerwowana.
Kiedy mogę usunąć moją ofertę?
Gdy oferta jest wolna w każdej chwili możesz ją usunąć. Nie możesz jednak zrezygnować z oferty, gdy ktoś ją już zarezerwuje.
Kiedy mogę zrezygnować z rezerwacji?
Jeśli jest min 1 h do jej czasu rozpoczęcia, możesz z niej zrezygnować. Jeśli jest później, to nie jest możliwa rezygnacja. ParkoGodziny uznawane są jako wykorzystane, mimo iż fizycznie nikt nie zaparkował na miejscu.
Znalazłem wolną ofertę miejsca parkingowego, jednak nie chce jej całej zarezerwować co mogę zrobić?
Po kliknięciu ‘Rezerwuj’ zawsze możesz zawęzić przedział czasowy rezerwacji. Wtedy zostanie ona podzielona zachowując zasadę 1 h odstępu między rezerwacjami.
Nikt nie zarezerwował mojej oferty i jest ona już w trakcie, co się stanie?
Część Twojej oferty, która już minęła przejdzie w stan 'wygasłe' (możesz ją zobaczyć w historycznych ofertach), pozostała część oferty jest ciągle aktywna, ktoś może z niej skorzystać. Należne ParkoGodziny (50%) otrzymasz po zakończeniu czasu trwania oferty.