Często zadawane pytania
Właściciel miejsca postojowego wystawia ofertę, kiedy chce je udostępnić. Użytkownicy przeglądają wolne oferty i rezerwują je. Wysyłane są automatyczne powiadomienia mailowe.
Każdy kto ma wykupione bądź wynajęte miejsce i pilot do garażu parkingu. Jeśli parking jest podzielony, możemy korzystać tylko z tej części, do której mamy dostęp.
Należy przesłać skan części kartki z czynszem, zawierający tylko adres mieszkania i numer boxa parkingowego na adres info@naszparking.pl . Ważne, by skan nie zawierał innych danych wrażliwych tj. danych osobowych albo naliczeń czynszowych. W odpowiedzi wyślemy Ci kod aktywacyjny, jest on jednorazowy i jego wpisanie jest wymagane tylko na początku korzystania z platformy.
Należy napisać na info@naszparking.pl z adresu, który był podany przy tworzeniu konta, z prośbą o aktywacje.
Obecnie nie jest wspierana taka funkcjonalność. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno miejsce postojowe i musi to być miejsce, które nie można zablokować innym pojazdem.
W razie nieporozumień można kontaktować się między sobą mailowo. Wypożyczający widzi adres mailowy właściciela. Właściciel również widzi adres mailowy wypożyczającego. Właściciel widzi również informacje, z którego mieszkania ktoś zarezerwował jego miejsce, dlatego w razie niechcianych sytuacji może on zadzwonić domofonem pod dane mieszkanie. Żeby uniknąć kolizji, minimalny czas między rezerwacjami wynosi 1h.
Oferty można wystawiać tylko z pełnymi godzinami. Najwcześniejszy start oferty to najbliższa pełna godzina.
Numer miejsca postojowego pojawi się, gdy klikniesz Rezerwuj. Zostaniesz poinformowany o numerze również w mailu.
Na start każdy otrzymuje 48 ParkoGodzin. Właściciel za każdą wykorzystaną przez kogoś godzinę parkowania otrzymuje 1 ParkoGodzinę (naliczana po skończonej rezerwacji). Wypożyczający za każdą wykorzystaną godzinę parkowania płaci 1 ParkoGodzinę (pobierana w momencie rezerwacji). Właściciel otrzymuje również 50% ParkoGodzin (czas rezerwacji w godzinach podzielony przez 2, zaokrąglony w dół) gdy oferta wygaśnie i nie zostanie przez nikogo zarezerwowana.
Gdy oferta jest wolna w każdej chwili możesz ją usunąć. Nie możesz jednak zrezygnować z oferty, gdy ktoś ją już zarezerwuje.
Jeśli jest min 1 h do jej czasu rozpoczęcia, możesz z niej zrezygnować. Jeśli jest później, to nie jest możliwa rezygnacja. ParkoGodziny uznawane są jako wykorzystane, mimo iż fizycznie nikt nie zaparkował na miejscu.
Po kliknięciu ‘Rezerwuj’ zawsze możesz zawęzić przedział czasowy rezerwacji. Wtedy zostanie ona podzielona zachowując zasadę 1 h odstępu między rezerwacjami.
Część Twojej oferty, która już minęła przejdzie w stan 'wygasłe' (możesz ją zobaczyć w historycznych ofertach), pozostała część oferty jest ciągle aktywna, ktoś może z niej skorzystać. Należne ParkoGodziny (50%) otrzymasz po zakończeniu czasu trwania oferty.